Tidsfördriv..

Namn: Jessi Samuelsson
Längd: 1,73 cirka
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: Typ blont
Önskar du att du bodde någon annastans: Ja, verkligen
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra du är attraktiv: Ibland
Använder du droger: Har prövat
Röker du: Japp
Vilka shampoon använder du: Varierar mycket, byter typ varje vecka
Vilka parfymer använder du: Oj, massa olika
Vad är du rädd för: Insekter, fötter, clowner.. mycket!
Gillar du att tvätta: Ja faktiskt, roligaste sysslan i hemmet iaf
Gillar du berg- och dalbana: I love it ♥

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Har jag något att gråta över så gör jag väl det. Men sällan.
Skrattar du ofta: Haha ja!
Hur känner du dig just nu: Sjuk, trött och grinig
Hur har du mått den senaste tiden: Inte vidare bra...
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Har aldrig hemligheter för min mamma, hon vet allt om mig och allt jag gjort genom åren..
Blir du lätt förälskad: Njae, ibland kanske. Vet inte.
Är du kär i kärleken: Nej, nu är jag inte det..
Tror du på ett för alltid: Ja, ibland.
Är du förälskad just nu: Ja, faktiskt

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Hm, min kille bara, haha.
Har du blivit sårad av kärleken: Ja
Har du blivit lycklig av kärleken: Självklart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0