Tisdag, snart ondsdag!

Hello!

Nu är jag tillbaka på jobbet igen, hihi.
Snart är det onsdag, bara ca 20 minuter kvar!
Jag hoppas verkligen denna natten går fort, väldigt fort..
För imorgon ska jag göra något jag ser fram emot SÅÅ mycket.
Har verkligen längtat efter imorgon lång tid, hihi :)

Här på jobbet är det lugnt och skönt och har varit enda sedan jag kom.
Alla sover så gott så! Lite svalare här inne idag också mycket bra!
Men det är inte lika svalt och behagligt som hemma, men det funkar.

Usch, jag har över 7 timmar kvar att göa här innan jag får åka hem.
Känns verkligen hemskt, gillar inte att jobba natt :(
Dels för att man är helt ensam, det är så tyst och tomt.
Men mest för att tiden går så jävla sakta när man bara sitter här
och väntar på att dom 10 timmarna man ska göra ska gå typ, jobbigt.
Tur att jag har min dator med mig i alla fall, då har jag lite att pyssla med!

Aja, ska väl plocka ur diskmaskinen och hänga lite tvätt nu.
Vi hörs kanske senare inatt igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0