Today is the day!

Heeej!

Jag är så glad, sprallig och lycklig idag!
Vet ni varför? - Jo för jag är frisk! Wiihoo!
Det är helt underbart, trodde aldrig jag skulle hinna bli
frisk, men lyckades, haha! Dock är jag snuvig och har ont
i halsen fortfarande, men får la stå ut med det, hihi :)

Today is the day! Idag firar vi Jennys 20års dag som egentligen
är imorgon, men man kan ju inte festa på en söndag..
Jag sitter hos syran och är precis klar med allt som har med lägenheten
att göra och det känns väldigt skönt faktiskt. Nu är det bara att försöka
få någon ordning på mig själv också, hur nu det ska gå... hahaha..
Ska ta mig en snabb dusch snart, sen platta igenom håret, sminka mig
och kläderna ska på, sen är det nog fan dags för en drink ;)

Hoppas på att Jenny kan sluta sitt dumma jobb snart och komma hit.
Känns så ensamt att sitta här, haha. Behöver kolla upp lite saker med
henne också, så ja..

Jag lär inte blogga mer idag då resten av denna dagen bara ska
vara för Jenny, hihih. Tänk att pullan blit en så STOOOOR flicka nu, grr!
Men ha en trevlig lördag allihopa, det ska vi VERKLIGEN HA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0