Trött som tusan

Puh, nu är jag klar med allt, äntligen!

Jag hade inte en riktig spa-dag idag, haha.
Hade ansiktsmask och hårinpackning bara och det fick bli
en skön dusch istället för ett bad, men det funkar det med.
Så nu känner jag mig ren och fräsch men så jävla trött.
Har ju jobbat hela natten och sen upp ganska tidigt idag för
att vända tillbaka på dygnet och det känns verkligen nu, haha.

Jag har precis flätat iordning håret och fått på mig sovkläderna.
Så ska alldeles strax slänga mig i sängen, ringa killen lite snabbt och
säga godnatt och sen kanske se lite tv innan jag somnar.
Låter kanske hemskt att säga men ska bli så underbart att få sova
ensam inatt faktiskt, haha. Elak jag känner mig, men jag behöver
vara ensam ibland, sån är jag helt enkelt :)

Jaja, jag jobbar ju hela dagen imorgon, sen blir det systemet efter jobbet
för att köpa vinet jag och Sara ska dricka på lördag, och sen hem.
Men bloggar väl när jag är hemma imogon! Sov så gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0