Tuggummi

Ja, jag sitter här och tuggar tuggummi. Haha!
Så roligt kan man ha den en natt på jobbet.
Är så uttråkad att jag har proppat in typ 5 stycken i munnen
bara för att kunna blåsa JÄTTESTORA bubblor, det ni ;)
Känns väl sisådär moget kanske, men vafan..
Vill bara att klockan ska gå så jag får åka hem till min man
och krama honom hårt och sen somna i hans famn :)
Åh, det är det mysigaste som finns, tycker inte ni också det?

Pratade nyss med honom i telefonen, inte för att vi sa sådär
jättemycket kanske, men alltid härligt att höra hans röst :)
Han ska sitta där hela natten och bara vänta på att jag kommer
hem så vi kan lägga oss ihop och sova sen, är inte det urgulligt?
Min sötplutt!

Just det, på lördag så ska jag faktiskt hem till en tjej här från jobbet.
Sara heter hon och är sommarvikarie här. Då ska vi ha en liten vinkväll.
Hon ska bjuda mig på god mat och så hemma hos sig.
Ska bli riktigt trevligt också, men någon utgång blir det nog inte.
Jag ska inte dricka alkhol fram tills nyår ^^ Fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0