@ Wooork!!

Hello!!

Vad gör ni där ute? Jag sitter på jobbet och har gjort det
i en timma ungefär, det går SÅ segt alltså.. usch!
Denna dagen har inte varit kul alls, eller denna dagen, sov till typ
18-19, sen käkade jag och killen lite snabbt och sen timmarna
efter det har inte varit roliga alls, tänker inte gå in på det..
Men fy så jag har mått alltså, inte bra.. Trodde aldrig jag skulle
komma iväg till jobbet ens, haha. Men tur att jag gjorde det!

Pratar med babe, han är kvar hemma hos min syster.
Det fick bli så pga allt som hände innan så ja.. skit samma.
Han stannade kvar där i alla fall, riktigt snällt gjort.
Tur att jag har honom, som alltid ställer upp och alltid finns där
för mig när jag verkligen behöver, vad hade jag gjort utan honom?
Min älskling

Nu måste jag ta något att dricka innan jag törstar ihjäl..
Men vi hörs säkert senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0