Återigen, hos syrran!

Haha, nu är jag tillbaka hos min kära syster igen!
Det är riktigt mysigt att komma hemifrån ett tag.
Även om jag inte är långt borta så är det riktigt härligt.
Man behöver det ibland faktiskt, borde ni prova på om ni inte
gjort det förut, lovar att ni inte kommer ångra er ;)

Jag har precis hjälpt henne att byta kattsand och byta lakan i sängen.
Nu har jag precis satt på kaffe åt oss båda som vi ska dricka strax.
Sen får det nog bli att se en skräckis, det är ett måste när vi ses, haha.

Vet inte om jag uppdaterar mer då det inte finns så mycket att säga.
Nu har ni inprincip hela min dag i tidigare inlägg.
Och det lär inte hända något mer intressant idag tror jag.
Haha, men vi får se, kanske skriver godnatt senare :)

Och som sagt, INGA inlägg imorgon under dagen.
Antagligen inga på kvällen heller, beror helt på när jag är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0