Blandade känslor

Hej igen, nu är jag hemma! *pust*

Har varit en lång, lång dag med mycket blandade känslor.
Dagen började med att Jenny hämtade mig, vi åkte till Kype
och hämtade upp min systers kamera som hon hade tappat där.
Sen ner till stan för att luncha, en skitäcklig sallad på Tant grön blev det.
Därefter ner till Tingsrätten för att vara med under en rättegång som på sätt
och vis berörde oss då den "skyldige" eller vad fasen det heter har varit
en utav mina bästa kompisar i ca 5 år tills mars-april i år då jag valde
att bryta kontakten med honom av olika anledningar. Idag ställdes han
till rätta i alla fall för han har varit en hemsk människa och behandlat en
person så åt helvete så det finns inte, vi var såklart med på rättegång som
stöd för denna tjej och det kändes så bra att vi var med :)
Rättegången var mellan 9-16.15, väldigt lång alltså, den började dessutom
igår så stackars tjej som behövt vara med om det men väldigt duktigt av henne
att stå ut och verkligen genomföra det hela.
Han är fortsatt häktad i väntan på dom.
Och vi hoppas såklart på ett lååååångt låååångt fängelsestraff för det kräket!

Nog om det nu. Jag ska ta mig en dusch och sådär,
sen får jag se vad som händer. Jag har mina planer.. mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0