Det börjar ta sig

Hej på er!

Nu tänkte jag skriva ett lite mer ordentligt inlägg!
Jag kom nyss hem från solningen med Jenny.
Vi låg och solade på ett mysigt ställe i några timmar.
Nu börjar det ta sig också, börjar bli brun, wiho :)
Har som tur är väldigt lätt att bli brun, jävligt skönt.

Igår jobbade jag, första dagen på mitt sommarvikariat.
På morgonen var det info för alla nya sommarvikarier,
men jag var tvungen att vara med på det, haha.
Sedan konferans som jag också skulle vara med på, dumt.
Och sedan en stund på eftermiddagen åkte vi iväg några
stycken med två brukare och fikade på ett mysigt fik :)

När jag väl var hemma duschade jag fort, sedan träffade jag en person.
Han kom hit och hämtade mig så åkte vi vidare till Elgiganten och kikade
och sedan till Netonnet där dom skulle kolla på min kamera som är helt cp.
Dom sa åt mig att köpa nya, starkare batterier så det gjorde jag.
Dom håller på att laddas nu ska prova att fota senare och se om det hjälpte.

Nu ska jag duscha och sådär innan mitt tvprogram börjar, haha.
Sen ska jag laga tonfisksallad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0