Dusch

Nu har jag käkat en macka till frukost, druckit kaffe
och pratat en del med Jenny i telefonen :)
Vi planerar helgen lite smått sådär, kommer bli lyckat.
Är så jävla skönt att ha nyktra helger nu alltså, man mår så
bra när man vaknar upp utan baksmälla! haha!

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan blir det att installera
sig i sängen och spela massa gta hela dagen och senare
ska jag ju som sagt träffa en person, får se hur det går :)

Min uppdatering kommer inte vara bra idag, jag har ingenting
att skriva om känns det som och har faktiskt ingen lust heller om
jag ska vara helt ärlig. Får se om den blir bättre imorgon.

Kan ju passa på att tala om att jag och mamma ska ner till stan imorgon.
Vi ska la försöka vara där nere runt 10, hon har ärenden att göra och
jag ska kika efter playstationspel :) Behöver massa nya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 03:40:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0