Godmiddag!

Eh, typ hej? Godmiddag!

Liiiiite sen uppdatering kanske, men helt ärligt så vaknade jag först vid 1 idag.
Riktigt jävla najs att sova ut ordentligt, var ett tag sedan om man säger så.
Det enda jag har hunnit att göra idag än är att dricka kaffe, röka, tvätta
ansiktet och borsta tänderna. Mer har jag varken hunnit eller orkat.
Känns ju förjävligt när man tittar ut och ser det underbara vädret.
Men what the fuck, ibland orkar man bara inte, är ju inte mer än människa.
Dock är jag riktigt sugen på att göra något, något annat liksom.
Inte det gamla vanligt, smsade Jenny och föreslog lite saker får väl
se om hon är på att göra något, men hon är säkert trött efter en hel
lång dag på jobbet, sen jobbar hon ju resten av veckan med :(

Aja, vi får se vad som händer helt enkelt.
Ska nog ut på balkongen och sitta i solen en stund nu i alla fall, see yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0