Godmorgon!

Har ni sovit gott? Det har jag, verkligen! :)

Jag vaknade av mig själv klockan 8 typ, blev ganska sur då.
Hade ju tänkt att sova så länge jag kan idag eftersom
det är min första dag på min s.k semester, men icke då.
Haha, kan vara för att man vaknat väldigt tidigt i typ 3
dagar så är kroppen inställd på det nu, haha.

Jag har precis druckit kaffe med mamma och tjatat på henne
att hon ska följa med mig ut och gå det gula spåret runt kype.
Det är alltså det längsta spåret, efter min promenad på 2,5
timmar igår så är jag taggad att gå idag igen, även att mina
ben är helt slut och jag hellre hade legat som en död fisk i sängen.
Men men, motion är alltid bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0