Imorgon börjar allvaret

Tjenixen!

Har ingen koll på dagarna längre då jag har varit ledig så mycket.
Men enligt mamma är det måndag idag, så får väl tro på henne då!
Då är det så att imorgon börjar allvaret, imorgon börjar mitt sommarvik.
Det är ju inget nytt jobb för mig eller något sånt, men från och med imorgon
så är mitt liv scheemalagt i drygt 3 månader framåt, både bra och dåligt.
Ser fram emot det just nu i alla fall för jag är så trött på att bara sitta här.
Nog om det, nu vet ni att jag jobbar typ varje dag från och med imorgon.

Helgen, den orkar jag inte ens skriva om. Jag tycker den sög. haha.
Nej, ska inte överdiva, vi festade i Göteborg, själva "festen" vi var på
vafan den värsta jävla tråkigaste fest jag varit på, allt där sög.
Sen färden in till Gbg centrum var sjukt kul och väl inne i stan med.
Men krogen vi hamnade på, sög riktigt hårt också. Ja. Ni hör ju.
Det var en ganska misslyckad lördag som jag faktiskt ångrar..

Sen till en helt annan sak, jag ska nog ha en bloggpaus.
Inte avsluta min blogg eller bloggandet helt för det är en del av mig nu.
Men jag har varken tid, lust eller kraft till att blogga så mycket just nu.
Särskilt inte nu när jag börjar jobba heller, tiden finns helt enkelt inte.
Ni kanske får 1-2 inägg per dag, OM ENS DET!
Vissa dagar kommer nog inget inlägg alls och ibland kanske helgerna
blir fulla av roliga och intressanta inlägg, nu vet ni det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0