Jag vet inte..

Hello!

Jag har inte uppdaterat än idag för jag inte har känt för det.
Har verkligen ingenting att skriva om, typ..
Skulle kunna skriva om allt som känns just nu men då skulle det nog
bli 100 inlägg och ni skulle bara tröttna och sluta läsa efter 5 stycken.
Det är mycket tankar och känslor just nu, många olika personer
som får mig att känna miljoner olika känslor, både positiva och negativa.
Vissa människor är jag så arg på och verkligen avskyr,
medan vissa gör mig så glad och lycklig och jag älskar dom så!

Jag skulle vilja skriva ett inlägg till varje person som får mig att känna.
Spelar ingen roll vad det är jag känner, bara det är något.. om ni förstår?
Men som sagt, då lär det bli en j*vla massa inlägg, haha.

Jag är så tacksam att jag lärt känna just DIG i alla fall.
Du har ställt upp så mycket för mig och hjälpt mig med vad jag än bett dig om.
Jag trivs i ditt sällskap och du får mig att skratta hela tiden, du är underbar ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

"Jag skulle vilja skriva ett inlägg till varje person som får mig att känna."

gör det :) vill veta :)

2010-06-23 @ 14:36:38
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Jo, men det blir lite svårt, du vet det jag sa i telefonen igår?

2010-06-24 @ 10:43:56
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0