Kan försöka..

Hej på er!

Har försökt blogga hela morgonen men det har inte funkat.
Jävla skit blogg, den strular och krånglar alltid känns det som.
Men tur att jag kan nu i alla fall, bättre sent än aldrig :)

Jenny hade skrivit en kommentar till mig i inlägget "Jag vet inte" där hon bad
mig skriva det där om alla som får mig att känna något, hon ville gärna veta.
Ni kanske är fler som vill veta och som undrar varför jag inte gör det?
Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det bara och sen vad jag ska använda
för namn på alla, typ Jenny, Mamma och mina systrar dom är ju lugnt att
skriva ut namnen på, har ingenting negativt att säga om dom ändå.
Men vissa personer har jag en del att säga om och tror inte dom vill att jag
skriver ut deras namn här så hela Sverige sen vet en massa om dom. haha.
Jag ska klura på det där idag och sedan kanske försöka få till ett inlägg då.
Jag får väl hitta på namn på alla eller något, men känns ju konstigt det också.
Men jag kan försöka i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0