Känner mig kass..

Hej och förlåt!

Jag har inte uppdaterat sedan igår någon gång, men datorn är pajj.
Den dog igår efter jag hade bloggat och sådär, fick inte igång
den mer innan imorse runt 10. Då läste jag igenom lite bloggar och
snackade med Jenny i telefonen, skulle blogga runt 11 men när jag
kom in i rummet så hade den somnat in, nu kanske för gott.. :(
Får inte igång den mer i alla fall, jävla skit också!
Känner mig kass som inte bloggar så mycket, men kan ju fan inte.
Skiter inte i bloggen, det ska ni veta!

Då bestämde jag mig för att åka och shoppa lite och sedan
dra vidare till syrran, där jag befinner mig nu.
Men min shoppingrunda blev mycket längre än jag trodde och
har slösat cirka 800 idag, det är inte bra alls.
Men  var så lycklig när jag kom till bankomaten och upptäckte att
jag nu är ytterligare 2.000 kr rikare, skattepengarna kom idag :D wiie.
Så något positivt händer för mig ändå, allltid bra :)

Jag har shoppat lite smått och gott, dock inga kläder.
Har även handlat mat för typ 200 som jag ska äta idag och imon
när jag är här, mysigt!

Har ingen kamera här tyvärr så kan inte fota det jag handlat men ska
gå in på de olika affärenas hemsidor och låna bilder därifrån kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0