Längtar efter morgondagen!

Godmorgon sunshines!

Idag har jag vaknat på strålande humör, underbart!
Solen skiner idag också, precis som den har gjort
flera dagar i rad nu, kanske till och med i två veckor.

Planerna för idag är att ta det väldigt lugnt, njuta av min ledighet.
Ska duscha, platta håret och lite sådant bara, sen slappa.

Imorgon ska jag och Jenny till.... LISEBERG!!!
Wiiihoooo, det kommer bli så grymt kul alltså!
Jag längtar så jag nästan spricker! hihi.
Vi skulle åkt dit på lördag egentligen, men en sak fick oss
att tänka om lite så vi åker imorgon istället och så har vi
storartade planer inför lördagen, grr ;)

Nu ska jag få i mig lite gröt till frukost! Vi hörs senare!


Woho, Liseberg med Jenny imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0