Nu ska jag laga middag, IGEN!

Haha hej på er!

Efter mitt förra inlägg så tog jag somsagt en promenad ner till
Kvantum där jag handlade lite smått och gott. Typ färdiggrillad kycklig,
potatissallad, grönsaker och cola, moooums. Dock var det jobbigt att släpa hem
alla varorna upp för alla backar i värmen, men motion är alltid bra.

Nu har jag nyss varit och handlat igen, haha. Så nu håller jag på
att laga klyftpotatis med hambugrare och god sås till och såklart
massa grönsaker och baguett :) Mums alltså!

Jag är fortfarande hemma hos min syster.
Ska åka hem relativt tidigt imorgon då jag har en del att stå med.
Ska duscha, platta håret och allt sånt jobbigt. Sen planera lite inför helgen.
Kanske ska tillbaka hit imorgonkväll faktiskt, får se vad syrran vill :)

Aja, nu ska jag återgå till matlagningen.
Ha en trevlig kväll, vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0