Rätt seg dag om man säger så..

Hej på er!

Idag är en jävligt seg dag tycker jag, uscha.
Jag som trodde det skulle vara sååååå skönt med semester,
haha icke sa nicke, jag är så jävla rastlös och uttråkad.

Vart ju på långpromenad med mor min imorse, sen hem och
käkade gröt till lunch, sedan datorn en stund, sen sov jag i typ
2 timmar och nu har jag precis kollat på tv och ätit middag och
ändå är klockan bara 18, inte ens det förresten.. HEMSKT!
Jag sitter här och svettas men orkar inte duscha.
Är riktigt trött och seg idag efter helgens arbete.

Får se vad resten av dagen har att erbjuda.
Borde städa lite men det orkar jag inte heller :(
Sängen igen kanske, haha. No life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0