Saturday is finally here

Godmorgon, sovit gott? -

- Det har inte jag gjort tyvärr :/ Usch. Har varit en hemsk natt.
För det första kunde jag inte ens somna igår för alla tankar
jag hade i huvudet som snurrade runt snabbare än virvelvinden.
Dom var så många och så snabba, helt hysteriskt.
Runt 03 inatt började jag bli lite småtrött och lyckades
tillslut stänga av tankarna och somna, men då började de
hemska drömmarna istället, skitjobbigt. Så vaknade varje
halvtimma ungefär och mådde skitdåligt, hade sådan panik!

Så jag är väl lagom pigg idag, helt slut i både kropp och sinne.
Känns som jag har sprungit ett maraton på typ 100 mil eller något.
Får se hur denna dagen blir nu, som jag har längtat!
Har verkligen sett fram emot idag och det gör jag fortfarande :)

Ska platta iordning håret och sådär nu, men skriver säkert senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0