Shit

Shiiiiieeeet alltså, klockan är hyffsat mycket och jag vaknade precis.
Lite sådär crazy liksom. Sovit bort ännu en dag, yeah. I'm the best!

Jag vet inte alls vad som händer idag, eller hur länge jag ska vara här.
För er som inte fattat eller läst tidigare inlägg så befinner jag mig
just nu hemma hos min syster, ensam. Behövde det kände jag!
Jao, men vet inte vad jag ska hitta på idag bara :/ Shoppa vägrar
jag, är så trött på det så det finns inte. Är vrålhungrig nu så kanske
borde ta en promenad ner till Ica eller något och handla lite mat?!
Låter som en bra idé i mina öron i varje fall :) Mooooums..
Åh, en färdig grillad kyckling med potatissallad, fy fan vad gott.

Ah, nu blir det en promenix till Ica, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0