Sömntuta

Jag är en riktig sömntuta jag, haha.
Datorn dog innan, som vanligt nu för tiden.
Och jag ville inte hålla på att bråka med den så att den ska
pajja en gång till och jag måste köpa en ny, haha.
Så jag bestämde mig för att lägga mig i sängen och VILA en stund.
Men sjääääälvklaaaaart så somnar jag så gott så.
Mamma kom in 16.25 typ och väckte mig med en kopp kaffe, snällt va? :)

Nu har syrran slutat jobbet också så jag ska börja ta på mig kläder,
fixa till håret och borsta tänderna. Ska nog ta en promenad till henne
när det är så fint väder. Bussarna är ändå förjävliga i denna värmen.
Så tror inte jag kommer ångra att jag tog mig en promenad.

Imorgon lär jag inte uppdatera ett skit så ni vet det redan nu.
Imogon är det min och Jennys dag som vi ska njuta till fullo av :)
Men vi kanske hörs hemmifrån syrran senare ikväll.


Såhär gäspig är jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0