Sova... yeah sure..

Jag har en sådan fruktansvärd huvudvärk, helt sjukt.
Har haft huvudvärk typ hela dagen, men nu är den extrem.
Jag sitter här och tänker, tänker och tänker. Blir knäpp snart.
Eller jag är nog redan ganska knäpp efter denna sjuka dagen.

Jag mår verkligen dåligt, har ångest och får ingen ro i kroppen.
Så fort mobilen piper så får jag en klump i magen och halsen
och är rädd för vad mitt öga ska få möta i smset som har kommit.
Att behöva gå runt med denna rädslan är fruktansvärt.
Varför just jag? :(

Du har ringt och ringt och ringt, skickat sms på sms på sms.
Är det inte dags att inse snart att jag inte vill ha med dig att
göra just nu och jag kommer inte vilja ha det på ett tag.
Du har verkligen sårat och skadat mig, du har fått mig att
må så jävla dåligt och vara rädd, vilket jag aldrig brukar vara.
Att jag ska behöva vara rädd för att säga eller göra en liten fel sak
och sedan så ligger du på sjukhus igen för självmordsförsök?!
Nejtack, jag vill inte vara med om det igen, jag orkar inte.
Därför bryter jag med dig nu, för ett tag framöver i alla fall.
Och skulle något hända dig nu igen, ja då vet jag att det inte kan vara
mitt fel eftersom vi inte har haft med varandra att göra...

VAfan skulle det bli såhär för, nu när jag lyckats ta mig till toppen
och må som allra bäst, då ska detta inträffa..

Sova? Yeah, sure. Som att jag kommer lyckas med det inatt.
Med alla dessa tankar och funderingar, fan också!

Skit samma, läääääääängtar som faaaaaan efter imorgon iaf.
Då ska jag och Jenny ha så sjukt kul på Liseberg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0