Tisdag

Hello!

Godmorgon är fel ord att använda för jag har varit vaken sedan typ 08:30.
Eller kan ju önska er andra godmorgon ändå kanske, haha.
Idag mår jag liiite bättre, men humöret är väl fortfarande lite svajigt.
Det är mycket just nu, både mycket tankar och mycket känslor.
Alla drar i mig åt olika håll och jag vet inte vilket håll jag ska välja typ.
Det är riktigt svårt att förklara och eftersom jag inte vill hänga ut någon
så är det nog lika bra jag är tyst om vad det är eller så liksom..
Blä, nu gjorde jag nog detta ännu mer komplicerat, men men..

Idag vet jag inte vad som händer än riktigt.
Jag börjar bli trött igen, haha. Som jag sov igår, typ hela dagen och somnade
skittidigt igår kväll ju, helt sjukt att jag kan vara trött nu igen :/
Jag ska försöka söka lite jobb tänkte jag och kolla runt bland lite olika
utbildningar och se vad jag kan hitta för kul :)
Ska nog städa i rummet senare med och ikväll kanske jag ska träffa en
gammal flamma, haha. Nej men vet inte vad man ska kalla honom.
En gammal vän låter med fel för vi är ju vänner nu också liksom.
Skit samma, ska kanske träffa en person senare ikväll och snacka lite.

Nu ska jag försöka få i mig frukost i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0