Tråkig lördag!

Hej på er!

Seg uppdatering, men i och för sig skulle det inte bli någon alls.
Jag sitter hemma hos min syster och har gjort den enda sedan igårkväll.
Efter hundkapplöpningen (som inte alls var kul att se) så åkte vi en skit-
rolig väg tilbaka till stan, haha. Rena rama Liseberg var det typ, sen kom
vi inte på något att göra utan åkte hem istället, fast jag åkte hit då.

Idag har jag bara hunnit sova och käka än så länge.
Sov enda till 13:00 typ, riktigt jävla skönt måste jag säga.
Sen fixade vi käk och sådär, nu är jag proppmätt alltså.
Men vad kan man göra idag? Det ösregnar ute, så ute kan man inte vara.
Hittar inga roliga människor att vara med och kommer inte på något
att göra som inte kostar en massa pengar :/
Som det ser ut idag blir det nog att sitta här hela kvällen, det duger väl också.
Men hade varit kul att göra något nytt typ, men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0