Trött som satan!

Hej på er!

Haft en bra midsommar? Jag har ju firat min på jobbet som ni redan vet.
Är trött som satan, helt slut verkligen! Förstår inte hur jag ska orka
med en dag imorgon igen, på 9 timmar. Det är hårt alltså.
Har ju ingen rast heller på helgerna, usch och fy!
Men får vara glad att jag är ledig enda från nu på måndag
till nästa måndag, kan nog inte bli bättre :)

Jag måste verkligen duscha av mig nu innan jag lägger mig.
Mitt arbete är ju inte det fräschaste om man säger så.
Det känns inte så himla trevligt att lägga sig i sängen odyschad
efter en så lång dag på jobbet, hehe :)

Ja, får skynda mig i duschen nu så jag kommer i säng någon gång.
Som tur är känner jag världens snällaste kille som kör mig till
jobbet 6:40 imorgon så behöver jag inte gå upp innan 05:50.
Annars hade jag varit tvungen att gå upp 4:50 och åka 6:10, haha!

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0