Underbara väder!

Heeeeeeej!!

Shit vilket toppenhumör jag är på då :D
Har ni sett vädret eller? Var helt klarblå himmel och strålande sol
när jag öppnade ögonen klockan 8 imorse, till och med varmt ute då.
Jag är hemma nu, promenerade hem så fort jag vaknade typ.
Kände inte för att sova bort denna dagen också, haha.

Jag ska strax duscha, platta håret och allt sånt innan det blir alldeles för vamt.
Kan lova att det inte är skönt att platta håret i sådan värme.
Usch, det är verkligen hemskt så ska få det gjort fortast möjligt.

Jag och Jenny har planerat en tripp till Varberg imorgon där vi antagligen
ska ligga och steeeeeeeeka på stranden, kanske blir det ett dopp också.
Jag är så sjukt taggad!!

Min syster ville hitta på något imorgon, men det går ju inte eftersom
jag och Jenny redan hade planerat lördagen så ska antagligen träffa
henne så fort hon slutat jobbet och åka med henne hem.
Vi får la laga lite gott käk och se någon film tillsammans och sen sover jag där.
Vet inte riktigt när vi ska åka imorgon, men det löser väl sig :)

Nu ska jag duscha och allt sånt, sen ska jag nog ut i solen en stund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0