Yeeey

Wooho, idag är det en mycket bra dag faktiskt.
Först och främst att syrrans kamera kom tillbaka idag som
hon lyckades slarva bort igår på något vis och sedan för
att det har varit riktigt sommarväder idag, så härligt.
Men det bästa av allt - HITTADE MINA NYCKLAR NYSS!
Wiihooo, haha. Där ser ni, jag är ingen sån som tappar saker.
Jag har aldrig tappat något i hela mitt liv, alltså typ nycklar,
plånbok, mobil eller liknande. Oavsett om jag är nykter elle onykter
så håller jag alltid reda på mina saker, jag är en duktig flicka.
Hur som helst så hittade jag dom i min gröna jacka nyss.
Dom låg i jackfickan i den, men vad fan dom gjorde där vet jag inte.
Minns ju att jag la i dom i min väska innan jag och Jenny skulle dra
till Linn och den jackan hade jag inte ens med mig för jag hade
jeanskavaj på mig så det är väldigt skumt alltså :/
Aja, skit samma huvudsaken är ju att dom kom tillbaka och att
jag slipper köpa nya nycklar och byta lås :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0