Äntligen fredag!

Hej fredag!

Är alla lika glada över att det är fredag som jag är? :)
Har varit glad och sprallig hela dagen idag, älska fredagar liksom!
Praktiken har varit bra idag också, det är den väl typ alltid så.. haha.
Har ringt i min mobil hela jävla dagen idag, so not good!

Jag har nyss duschat och fönat håret så det är torrt.
Min gullemamma har påbörjat plattningen av håret nu,
hon är så snäll och gullig som hjälper mig med det :)
Hon brukar platta halva, och jag halva själv, weey!
Fan vad härligt med sol idag med, ska nog ha en tunnare jacka på mig.
Självklart ska solbrillorna på idag, muums ;) Ja, om inte solen har
hunnit ner innan jag kommer utanför dörren vill säga ;) haha.
Så typiskt mig!

Jenny kommer väl säkert hit senare, om jag känner henne rätt ;)
Ikväll ska vi .. .. .. HEMLIGT! ;)
Nejmen, jag vill inte skriva om det riktigt än, får se om det blir så först.

Hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0