Äntligen hemma igen!

Hej bloggen!

Förlåt för en sjukt dålig update hela denna helgen
men har verkligen inte känt för att blogga eller ens
haft något att skriva, varit helt tom i huvudet!

Min helg har jag i alla fall spenderat ute i Dalsjöfors.
Tillsammans med Jenny och D'na, väldigt trevligt.
I fredags satt vi bara där, chillade med några öl typ,
spelade kort, lyssnade på musik och bara umgicks.
Ja, vi somnade rätt sent den natten, eller jag och
Dansarn gjorde det i alla fall, haha. Mys!

När vi vaknade i lördags så skickade vi D'na till stan.
Dansarn fyllde nämligen år i lördags så vi skulle ha en liten
"överraskningsfest" för honom typ, därför var dom tvugna
att dra så vi kunde fixa allt. Vi stack till Ica direkt dom åkte med
bussen och köpte alla ingridienser till tårtan som vi skulle baka.
Fy fan den jävla tårtan gick på typ 200 spänn, haha. Dyr affär!
Sen skyndade vi oss tillbaka och bakade den, blåste upp ballonger,
diskade/städade av, duschade båda två osv osv.. fan vad vi stressade.
Men vi hann i alla fall och han blev väldigt glad över våran lilla fest :)

Ja, finns inte så mycket mer att säga om helgen typ.
Vi skulle hittat på något annat på lördagen men orkade inte.
Alla var helt döda typ, så vi låg bara och degade i varsin soffa.
Och idag likaså, eller ja. Låg i sängen hela dagen gjorde vi. Mysigt.

Nu måste jag duscha och massa sånt innan jag ska lägga mig.
Ska ju upp och ha praktik imorgon som vanligt. Så ja, ska sova snart.
Men skriver nog lite mer sen igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0