Är svimfärdig

Hejsan..

Alltså, jag är helt slut. Jag är så trött så att jag är svimfärdig.
Sov ju hos baby inatt och ja, som vanligt så somnade vi inte
innan klockan 02 någon gång, och 05:50 ringer alarmet.
Snacka om att jag var död, klarade inte att gå upp, det var hemskt.
Men jag var ju tvungen men sedan ångrade både jag och Jenny det.
Vi önskade att vi hade stannat kvar en timma till och sovit.. men men.

Har inte mått bra alls på praktiken idag pga mat och sömnbrist.
Ätit alldeles för dåligt och sovit ca 8 timmar på två dygn. Inte bra!
Kan inte hålla på så för då kommer jag kolappsa en vacker dag! :/
Har varit med om det förut, och vill inte återuppleva det igen.
Hur som helst så tvingade jag mig själv att vara kvar på praktiken
hela dagen och jag lyckades. Nu är jag äntligen hemma.
Är så sjukt trött och hungrig så jag tror jag dör.. haha.

Jag måste verkligen duscha och platta håret nu sedan käka
och sen blire nog fan sängen därefter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0