Berömmer mig själv!

Sitter här och berömmer mig själv över min väldigt
fina och braiga uppdatering idag ;)
Haha, skämt-o-sido.. men erkänn att lite duktig har jag varit?!
Nu ska jag förstöra det hela genom att säga att detta är
kvällens sista inlägg faktiskt, haha. Tråkigt men sant!
Jag har klar med precis allt, hur skönt som helst.
Har hunnit med riktigt mycket idag, duktig som jag är!
Så nu väntar sängen! Ska glo lite tv innan jag sover.
Tv är bra avkoppling och mycket bra slut på kvällen för mig.
Kan nog fan inte somna om jag inte kollar på tv typ 30
minuter först, ja jag är konstig, I know ;)

Men men, nu ska jag sluta tjöta för annars kommer
jag aldrig att komma i säng, ska ju borsta tändena
och sånt innan också!

Vi hörs imorgon, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0