Beslutsångest

Hej på er!

Jag kom precis hem, är helt slut i benen alltså.
Varit en regning dag på praktiken idag, fått gå med
stora äckliga regnkläder hela dagen, mindre kul :/ haha.
Efter praktiken mötte jag upp Jenny så gjorde vi lite saker.
Fick även se min baby några minuter också, härligt.
Fast var nästan lite jobbigt att träffa på honom sådär snabbt bara.
Nu vill jag ju få vara med honom, jävla skit också!
Han vill att jag sover hos honom inatt men jag vet inte.
Har beslutsångest, vet inte vad jag ska göra, sova där eller hemma.

Alltså det är pga praktiken som jag hellre sover hemma än där.
Jobbigt att släpa på alla kläder, matlådor osv, dessutom så
blir det sent i säng jämt och jag är skittrött på praktiken sen, inte kul.
Men fördelarna är ju att jag får vara med baby, sova med baby
och vakna upp bredvid baby, helt underbart <3
Aja, vi får väl se. Klockan är ju inte så himla mycket än :)

Nu ska jag diska ur mina matlådor och sådär, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0