Bloggtorka?!

Fy fan, jag har ingen som helst lust att blogga!
Jag brukar älska det, men inte nu längre :/
Eller kan det vara lite bloggtorka bara?!
Kanske är så enkelt att jag inte har något vettigt att skriva,
inga bra ideer just nu så därför känner jag inte för det?!
Ja, jag har inget bra svar på det, men hoppas att det är så.
Att all min lust för att skriva kommer tillbaka snart, väldigt snart!

Hur som helst så sitter jag just nu och lyssnar på underbar musik.
Ni vet låten som jag la upp igår som "Dagens låt"? Ja, den!
Jag älskar den så sjukt mycket, den är så fin och den får mig
att tänka på dig och alla stunder med dig. Jag njuter till fullo!

Jag har förberett det mesta för imorgon.
Diskat alla jävla matlådor och sånt, tagit upp mat för imorgon,
lagt fram kläder och fixat frukost.
Så nu finns det inte så mycket mer att göra ikväll.
Ska hoppa i säng klockan 20:00 och se på tv och så
fort programmet är slut så ska tv'n stängas av och
jag ska sova på en gång, måste ta igen all missad sömn inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0