Dusch och annat mys

Nu har jag druckit kaffe, käkat en nyttig sallad
och precis pratat i telefonen med pullipullan!
Vi försökter planera lite mer inför imorgon,
men ja. det går väl sådär kanske, haha.
Finns inte så mycket mer vi kan göra.
Allt som är kvar nu hänger på de andra som ska med :)
Känns skönt att vi är klara med vår del i alla fall!

Nu ska jag hoppa i duschen, fila fötterna, ha ansiktsmask
och massa annat mysigt. Måste även platta håret idag.
Det hinner jag aldrig imorgon, om jag inte gå upp runt
6-7 men det har jag ingen som helst lust med :/ haha.
Mitt störta problem är såklart Kläder!
Vad i hela helvetet ska jag ha på mig imorgon?
Jag har bestämt skor bara, haha. Mina HÖGA stövlar ;)
Får hoppas jag inte råkar trampa på en isfläck för då ligger
jag på marken och har ont, haha!

Jaja, får tänka på kläder senare ikväll, nu blire dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0