En härlig måndag

Hej alla söta! :)

Fan vad dålig jag är på att blogga nu för tiden, men vafan.
Man kan ju inte välja bloggen före sina vänner, före sitt liv?
Haha. Det går bara inte!

Varit på praktiken idag som vanligt. Helt underbart väder med.
Gick med mycket mysiga och duktiga hundar också, fick nästan
Totte att "gå fot" idag, eller ah, försökte lära honom och det gick
nästan vägen, han glömde av sig ibland, men får öva mer imorgon :)

Efter praktiken stack Jenny och jag hem till mig, jag bytte om
hämtade ett kort och lite annat, sen promenerade vi ner till Knalle
och shoppade lite. Orkar inte fota det jag köpte just nu men det blev
två matlådor, 6par sockar, en "jag-har-aldrig"-kortlek och en massa
tuggumin ;) haha. Väldigt goda tuggumin. Efter Knalleland så åkte vi
in till stan och mötte Dansarn, senare kom Danskii också, efter mycket
skrik och gap på honom så dök han upp ;) haha.
Vi satt och smed planer inför kommande helg, grr!

Nu måste jag verkligen duscha och sånt så jag kan lägga mig i tid idag.
Vill inte vara trött imorgon, vill vara mycket pigg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0