En snabb update

Hej på er!

Tänkte bara skriva några rader snabbt.
Jag kom precis innanför dörren.
Slutade praktiken senare än vanligt idag, stack direkt
till Willys och mötte min mor som väntade där.
Hon har storhandlat och jag skulle hjälpa henne med de
sista varorna och packningen, det gick fort och lätt.
Som sagt så kom jag precis hem, har så sjukt ont
i mina ben och fötter, men framför allt fötterna.
Har typ ingen känsel i mina tår, det är fruktansvärt.
Så nu ska jag hjälpa mamma att packa upp allt och
packa in i kyl, frys och skafferi, sen laga tacos som vi ska käka.
Därefter blir det ett långt och skönt fotbad med filning av fötterna med.
Måste verkligen ta väl hand om dom ikväll så dom är fit for fight imorgon ;)

Vi hörs senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0