Fy på mig!

Usch och fy vad jag har slarvat med bloggandet.
Igår hann jag inte blogga när jag kom hem och senare
orkade jag inte blogga, hade ingen lust!
Det kommer ett inlägg senare ikväll om gårdagen!
Jag var borta hela dagen, sov borta dessutom,
men som sagt, skriver om det lite senare.

Jag är stelfrusen, känner varken mina fötter, händer eller armar.
Fy fan vilket väder, mina kläder är helt dyngsura efter en dag
på praktiken som innebär typ 6 timmars promenerande. haha.
Ja, ni kan ju tänka er själva...

Jag ska slänga av mig alla blöta kläder och lägga mig i
ett VARMT bad med massa skum, ska spela mysig musik
och drömma mig bort i någon timma, sen är det dags för mat! :)
Inte för att jag är hungrig, men måste ju ha matlåda imorgon.

Vi hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0