Gulligullmamma

Åh vad kul att mamma ville gästblogga hos mig :)
Haha, inte alla som har en sådan morsa va? ;)
Nejmen ärligt, ska nog låta henne göra det en gång i veckan
eller något sånt, skitkul ju :) Fast då ska jag inte låta henne
ta upp värsta djupa ämnena eller andlighet och sånt som
hon väldigt gärna skriver om, haha. Gulligullmamma!

Aja, nog om det!
Klockan är väl inte särskilt mycket men jag ska faktiskt
ta och lägga mig nu, är som sagt väldigt trött och vill vara
pigg imorgon då det är fredag och allt.
Direkt efter praktiken imorgon måste jag hem fort,
duscha, platta håret och ja allt det där ni vet..
Det är så jävla stressigt och jobbigt, men nödvändigt ;)

Ingenting är ju helt bestämt för imorgon än,
kanske blir att bara sitta hemma, det vet jag inte än.
Orkar inte bry mig så mycket faktiskt. Det blir vad det blir.
Men vore kul att hitta på något i alla fall, spelar ingen roll vad.
För hela lördagen går ju bort för min del :/ hm. Aja!

Sov så gott så hörs vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0