Helt tom i huvudet

Jag är helt tom i huvudet idag alltså.
Vet inte varför, men jag är så fruktansvärt trött.
Kan säkert somna sittandes här, helt galet.
Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen snart,
det är väl lite för tidigt att lägga sig nu, eller?

Jag vill så gärna blogga, men har ingen aning om vad.
Allt står helt stilla och jag kommer inte på någonting.
Skumt, jag brukar ju vara ganska kreativ och ha massa att skriva.
Inte idag tyvärr, konstigt men sant :/ haha.

Imorgon är det fredag, hur gött som helst.
Jag ska vara nykter denna helgen hade jag tänkt mig.
Ska ändå jobba på lördag 13-22 så känner inte för att festa
varken på fredag eller lördag då :) Frågan är vad jag ska göra?
Börjar ju inte så tidigt på lördag så man kan ju faktiskt hitta på nå
kul på fredag! :) - Plutten kommer hit till Borås på fredag.
Får se om vi kanske kan ses eller något.
Sen så hade Jenny och jag lite planer med det ena D'et, får se
om dom går vägen och sen en annan killkompis som ringde mig
förut kanske ville hitta på något imorgon, han skulle höra av sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0