Inte "hunnit" duscha än

Hej hopp!

Jag har inte lyckats duscha än alltså, inte bra!
La ju mig och sov förut efter mitt bloggande, somnade dirr.
Morsan kom in vid 11 och försökte få liv i mig, men misslyckades.
Runt 12 klarade jag att ta mig upp ur sängen och hjälpa henne
lite med maten och även göra en matlåda till mig själv för imorn.
Så jag har precis käkat, är proppmätt så har ont i magen.
Känner mig så jävla äcklig så jag måste duscha NU alltså.
Duscha ska jag nog inte, ska ta mig ett bad idag faktiskt :)
Ansiktsmask, hårinpackning och skrubbning gäller idag!


Efter badet har jag endel att pilla med i rummet, ser ut som....
.... ja ett typ bombnedslag? :/ HAHA! Så måste städa sen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0