Inte på bra humör..

Hej!

Just nu är jag inte på världens bästa humör så att säga,
men ska försöka hålla mig i schack medan jag skriver
detta blogginlägget.. hm..

Har varit på praktiken idag som vanligt, var en okej dag.
Inte helt bra, men heller inte helt kass, hade lite problem
med en hanhund nästsista promenaden, blev biten IGEN!
Känns förjävligt, hundar som bits borde inte få vara på ett
hunddagis enligt mig, helt sjukt :/ Kan faktiskt gå riktigt illa.
Hade jag varit ca 10 cm kortare så hade han bitit mig i ansiktet idag.
Han försökte men som tur va nådde han inte upp riktigt.

Efter praktiken träffade jag och Jenny dansarn en stund.
Tjatade lite bara, men kändes helt onödigt pga olika saker.
Fattar egentligen ingenting, men det kanske inte är meningen heller :/

Jag är så jävla irriterad just nu så det finns inte.
Känns som att allting alltid hänger på mig, jag ska fixa, jag ska göra,
jag ska prata och jag ska lösa, jag orkar snart inte mera.
Jag är också bara människa, jag har inte åtta armar och tre hjärnor.
Känns som att folk drar i mig åt olika håll hela tiden, skitjobbigt.
Sen det jag gör duger inte åt folk ändå, så va fan. Vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0