Jag är hemma :O

Nemen hejsan hoppsan :) haha!

Tänka sig, jag är redan hemma ;) mohaha.
Haha nej, inget kul egentligen. Jag är hemma för att
jag ska jobba ikväll, suck. haha.
När jag och Jenny var påväg till praktiken imorse så fick jag
sms från poolen att jag ska jobba 16-22 ikväll, så jaa..
Kände att jag inte kan vara på praktiken hela dagen + jobba sen.
Stack hem runt 11:30, käkade min lunch nyss, ska strax dricka
lite kaffe, byta om och sådant, sen ner till stan igen för att möta Jenny
och ha sällskap med henne en bit, tar Fristadbussen till jobbet :)

Annars har dagen varit perfekt som vanligt :)
Hann med två promenader idag i alla fall, i solsken gick vi.
Hur mysigt som helst, fick jättefina och duktiga hundar idag också.
Det gillar vi starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0