Jag är inte alls trött :(

Jaha gott folk, tror det är dags att säga godnatt nu.
Jag är faktiskt inte jättetrött än, men känns ändå som det
är dags att lägga sig och försöka somna så snart som möjligt.
Ska ju upp vid 07 imorgon och vill inte vara helt död helst. haha.
Får väl se om jobbet kallar in mig imorgon, den chansen är la ganska
stor med tanke på hur många som är sjuka och så :/
Går ju tydligen magsjuka (blä) på jobbet nu igen. Uscha.
Det var därför jag jobbade i helgen :)

Ska slå på tvn och glo på något program tills jag blir trött.
Fan också, vill egentligen inte lägga mig än, hm.. svårt de där ;) haha.
Skit samma, lika bra kanske. Vi hörs imorgon eftermiddag/kväll!
Godnatt!



Du blir bara sötare och sötare för varje gång jag ser dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0