Jag ber verkligen om ursäkt!

Jag fick nyss ett långt, långt samtal från en killkompis. Över en timma faktiskt.
Minns ni "bråket" jag och Jenny skulle åka ner till stan och lösa. Eller ja,
hjälpa två kompisar att lösa, men vi lyckades inte..
Det hela slutade med att jag valde sida, eller inte bokstavligt talat, men alla
snackade så jävla mycket och jag blev förvirrad och visste ingenting.
Tillslut valde jag att tro på min ena killkompis och bad den andra dra åt helvete.
Jag har ångrat det varje dag sedan dess, mått dåligt över mitt val.
Men jag har varit en sån pussy och inte vågat höra av mig till killen jag
valde bort, har skämts så över mitt beteende.
Men idag så ringde han, vi la nyss på. Han förklarade allt från sin synvinkel
eller hur man säger, han berättade hur han känner och hur det verkligen var.
Han sa att han inte är arg på mig eller någon annan och har gått vidare.
Vi pratade som sagt i över en timma
och jag fick mig verkligen en tankeställare.
Precis som han sa så har jag känt honom i ÖVER 5 ÅR
och den andra killen som jag valde att vara kompis med har jag känt
i lite över en månad bara och då
är jag så dum i huvudet och går på det han säger och "väljer hans sida"..
Det fick mig att tänka. Killen som jag har känt längst har faktiskt aldrig gjort
mig någonting, han har alltid ställt upp, funnits där och hjälpt mig med allting.

Det jag ville komma fram till är att jag gjorde ett väldigt dumt val.
Jag valde bort en väldigt bra och fin killkompis och ångrar mig.
Jag känner mig jättedum och skäms väldigt mycket.
Förlåt mig, jag menar det verkligen! Jag älskar dig kompis, det gör jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0