Jag vet inte..

Just nu mår jag inte alls bra.
Det har hänt alldeles för mycket idag.
Först saker tidigare idag som störde mig och sedan samtalet jag fick.
Samtalet var väl egentligen positivt, men fick mig att tänka.
Det fick mig att ångra så himla mycket. Över en månad tillbaka typ.
Känns inte alla bra, värdelöst!

Jag velar fram och tillbaka hela tiden.
Kan inte riktigt bestämma mig för något.
Men hur jag än väljer att göra så vill jag att NI ska veta
att jag har haft sjukt kul med er och ni har gett mig minnen för livet.
Jag lär aldrig glömma er, aldrig!
Ni har fått mina dagar, kvällar och nätter att bli dom bästa!
Har dessutom fått värsta magmusklerna av att umgås med er ;)
Tack ska ni ha, tack för allt :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0