Känns ju nästan löjligt

att gå och lägga sig klockan 7 när man är 20 år!
Haha, att jag inte skäms!
Nejdå, inte ska man skämmas över sånt. Det är en piss i havet :)
Jag är svintrött och behöver verkligen all sömn jag kan få!
Imorgon är det en ny och lång dag som jag ska orka med.
För att inte tala om på lördag, det blir att gå upp tidigt och
orka med en låååång lååång dag, men den kommer bli toppen!
Jag kan knappt hålla mig, jag längtar så efter lördag!

Jag tänkte lägga mig och glo på tv nu och somna till nå program.
Vet inte än vad jag ska se på dock, får la kolla vad som kommer.
Ser inte så mycket på tv längre, har inte tid.
Kollar på i 30 minuter innan jag ska sova och då glor jag bara
på något, vad som helst för att somna, haha. Jag är knasig ibland!

Jag sitter och gäspar hela tiden, inte bra inte.
Lika bra att sluta tjata nu och lägga mig istället.
See you tomorrow <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0