Lite tankar...

Måste bara skriva av mig lite innan jag går och lägger mig. Vet bara inte vart jag ska börja. Jag är fortfarande besviken på dig, arg och ledsen. Förstår inte hur du kunde göra som du gjorde. Undrar fortfarande varför. Jag trodde du var en "reko" kille, som respekterade mig, men tydligen inte. Det du gjorde var verkligen SÅ FEL! Jag kan inte sluta tänka på händelsen och "varför" snurrar runt i skallen på mig hela tiden. Jag försöker verkligen förstå, men det går bara inte. Det spelar ingen roll hur man är, vem man är och så vidare, man gör bara inte som du gjorde. Jag hoppas verkligen att du har förstått det nu..
Jag har alltid tyckt om dig, som människa. Du har alltid varit så snäll, gullig och omtänksam. Du har alltid brytt dig om mig och gjort typ allt för mig. Kanske inte precis allt, men du har gjort allt som jag har bett dig om. Du har alltid ställt upp och verkligen funnits där. Du har varit en riktig vän helt enkelt, så detta trodde jag inte om dig..
På ett sätt är jag glad att du gjorde det du gjorde, för det bevisar bara hur jävla fel man kan ha om människor och att en person kan utge sig för att vara någon annan än vad den egentligen är. Så tack för det i alla fall. Både du och jag har nog lärt oss något av detta..

Jag önskar att det aldrig hade hänt.
Och jag önskar att allt kunde bli precis som förut/som vanligt igen.
Men tyvärr, jag tror aldrig det går för jag har inget förtroende kvar för dig.
Jag tror verkligen inte jag kan lita på dig igen, hur mycket jag än vill.
Sad but true
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0