Lite tv innan det är läggdags!

Nu skriver jag sista inlägget för ikväll!
Jag är väldigt trött och har ont i hela kroppen och huvudet.
Ska borsta tänderna och göra det sista innan jag lägger mig.
Tänkte kolla på Navi Cis men det kommer inte idag :/ Hm!
Så tänkte kolla på det där "Dating in the dark" och se vad
det är för något program, har hört massa olika om det,
ska bli spännande, hahaha!
Får se om pussgurkan ringer nått idag eller om vi hörs imorgon.
Han brukar ringa och sjunga för mig innan jag ska sova (A).
Haha, låter helt sjukt, men jag tycker det är gulligt :)

Aja, ni får ha en fortsatt bra tisdagkväll, för jag antar att
ni andra inte går och lägger er klockan 7 en vardag? ;) haha.
Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0