Min dag igår (måndag 22/3)

Dagen började med praktik som vanligt. Härligt väder var det!
Eller ja, till en början i alla fall, lite sol och inget regn.
Men sen gick det ju bara utför, haha. Både snöade och
regnade om vartannat kändes det som, men men. Skit samma!
Efter praktiken stack jag och Jenny till vårat specialfik och
mötte upp min gulleplutt (dansarn)! Han väntade på oss där :)
Vi tog en kaffe.. eller.. nej. haha. Gjorde vi det? :/ Hm.
Ah, skitsamma. Vi mötte honom där iaf och snackade lite.
Helt plötsligt började han att snacka om att vi skulle med honom hem.
Vi vägrade och skrattade typ bara åt honom, eftersom vi var trötta,
har praktik på vardagarna osv osv.. listan kan bli lång.
Men efter många om och men så lyckades han övertala oss, så vi
sprang fort som fan till våra bussar och åkte hem för att fixa oss.
Jag duschade av mig fort, plattade håret, bytte kläder och packade
väska med praktikkläder, tandborste och massa annat och sen dirr
ut till bussen igen för att åka ner till stan och möta gullis igen :)
Sen bla bla Ica.. bla bla.. promenad.. bla bla.

Tillslut stod vi på Södra och Danskii kom också dit för han skulle med oss.
Vi tog bussen hem till Gullis och ja satt där. Vi spelade kort, kollade på tv lite,
lyssnade på underbar musik och bara umgicks. Helt okej kväll :)
Klockan gick och den lyckades bli 22:20 och då bestämde vi oss för
att börja laga mat, haha. Sjukt. Så Danskii och gullis lagade kyckling
och sallad åt oss *snällisar*.. Vi käkade det, sen var det bara att borsta
tänder och byta om och sedan sova. Det kan ni glömma, blev ingen sömn, typ!
Jag och gullis låg och kramades och pratade och sådär. Tror även Jenny och
Danskii gjorde något liknande, eh.. ja! Vill inte veta! HAHAHA!
Runt 05 lyckades jag somna tack vare gullis som kliade mig i håret...
Men tyvärr ringde mitt alarm och väckte mig 06:30 igen, det var inte kul.
Blev lite morgonmys innan vi var tvugna att dra oss till bussen :) Ååh, sakna!

Det var en väldigt speciell måndagkväll, men helt perfekt :)
Väldigt mysig natt och framför allt en mysig morgon och jag
längtar bara efter nästa :) PUSS PÅ DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0